Kontakt

Aby stale rozwijać portal, potrzebne są środki finansowe, wspomóż nas wpłacając dowolną sumę na konto:
Oficyna Konserwatystów i Liberałów
Ul. 3 Maja 100/1
05-420 Józefów
Numer konta: 58114020040000350235899194
Wiadomości
Konkurs

Brak aktywnych konkursów

Newsletter

Darmowy newsletter z aktualnymi wiadomościami z Korwin-Mikke.pl w Twojej skrzynce e-mail.

22-01-2019 18:30:00

Liroy reaguje na wydalenie polskiego konsula

INFO: Norwegia wydaliła polskiego konsula. Interpelację w sprawie złożył poseł Piotr Liroy-Marzec - podaje dorzeczy.pl.

 

MSZ Norwegii podjęło decyzję o wydaleniu z kraju polskiego konsula Sławomira Kowalskiego. Władze tłumaczą, że powodem tej decyzji jest "niezgodna z rolą dyplomaty działalność konsula w kilku sprawach konsularnych". W swojej działalności p. Kowalski zasłynął bowiem z pomocy polskim rodzinom mieszkającym w Norwegii. Szczególnie zaangażowany był w prowadzenie spraw obywateli z Barneverknet, czyli miejscową służbą zajmującą się odbieraniem dzieci rodzinom. Pod koniec 2016 r. p. Kowalski otrzymał nagrodę "Konsula Roku".

W związku ze sprawą WCz. Piotr Liroy-Marzec zwrócił się do MSZ z pięcioma pytaniami:

1. Czy polskie MSZ może opublikować pełne uzasadnienie władz norweskich w sprawie odwołania Sławomira Kowalskiego z funkcji konsula?
2. Jakie jest stanowisko MSZ dotyczące oceny dotychczasowej pracy konsula Sławomira Kowalskiego?
3. Jakie jest stanowisko MSZ dotyczące oceny działalności Barneverknet?
4. Jakie działania zamierza podjąć MSZ w sprawie decyzji dotyczącej odwołania Sławomira Kowalskiego z funkcji konsula?
5. Czy strona polska zamierza zastosować przewidziane w dyplomacji retorsje wobec Norwegii?

 

Zobacz także: Norweżka dostanie w Polsce azyl

 

Źródło: dorzeczy.pl

Opracował: GK

drukuj

poleć znajomemu

Aby dodać komentarz musisz się zalogować

Komentarze

  • 22-01-2019 19:46:21 | odpowiedz
    Polska stosując określenie Pana Michalkiewicza, nie należy do "państw poważnych". A nawet chyba "istnieje tylko teoretycznie"...
  • 22-01-2019 19:58:41 | odpowiedz
    Czyż imigranci nie powinni szanować praw i obyczajów obowiazujących w państwach, do których migrują? Jeśli tak, to Polacy nie powinni pouczać Norwegów w kwestii przyjętych tam praw rodzinnych. Widziały gały gdzie jechały i się rozmnażały. Stop polonizacji Norwegii.
    • 22-01-2019 22:32:28 | odpowiedz
      O nie! To niech świat dostosuje się do Polski! JE WCz (do niedawna również CEP) guru JKM tupnie KORWiNistyczną nogą i świat skuli uszy po sobie.
    • 22-01-2019 22:54:21 | odpowiedz
      Wiesz coś błażnie o systemach odbierania dzieci rodzicom i oddawania ich choćby pedałom czy alkoholikom? Niemcy Szwecja, Norwegia, Holandia , Dania?
      • 22-01-2019 23:28:30 | odpowiedz
        O tak! Na pewno oddają tam dzieci pedałom i alkoholikom. Za to w Polsce jesteśmy OK i alkoholicy nie mają dzieci.
        • 23-01-2019 08:06:06 | odpowiedz
          Alkoholizm to wzrasta wszędzie tam, gdzie osiedlają się Polacy, a zwłaszcza polscy imigranci ekonomiczni z nizin społecznych.
          • 23-01-2019 09:38:40 | odpowiedz
            Jak można być tak negatywnie nastawionym do Polski, będąc Polakiem? Bo zakładam, że to co wypisujesz, to twój punkt widzenia. Chyba, że to zwykłe prowakcje. Ale jeśli to nie prowoakcje, to musisz strasznie cierpieć.
      • 22-01-2019 23:33:00 | odpowiedz
        Tyle żurów co w Szwecji, Norwegii, Holandi i czy Danii to nie widziałem. To nie to co Podlaskie, pełne uczciwych, trzeźwych i rozsądnych ludzi. Szczególnie na wsiach. Dobrze prawisz.
        • 23-01-2019 08:23:17 | odpowiedz
          Zwykle wygląda to tak, że wyjeżdża bezrobotny patus z Polski do Norwegii na truskawki, po norwesku ani be ani me, ale dostaje tyle pieniędzy ile w Polsce by sobie nawet nie wyobrażał, zostaje królem życia, płodzi bachora, jeszcze zapewne przyznają mu na niego socjal, wtedy Norwegia jest super. Potem przychodzi proza życia, dziecko zaczyna płakać, więc dostaje lanie, no bo wiadomo, bez klapsa nie uspokoisz gówniarza, dzieciak płacze coraz więcej, więc trzeba bić częściej i mocniej, do tego dochodzi alkohol, a czasem też molestowanie. Norwegowie tego nie akceptują i się zaczyna "zabieranie polskich dzieci". Nie nam to oceniać - takie mają przepisy i koniec, ale jakoś nigdy nie słyszałem o przypadku odebrania dziecka ludziom, którzy nie łamaliby obowiązującego w Norwegii prawa. Chcącemu nie dzieje się krzywda - i tyle.
        • 23-01-2019 09:25:44 | odpowiedz
          Szlag by to jasny trafił. Muszę Ci przyznać rację. Miałem okazję być w Holandii, Norwegii i Danii. We wszystkich tych krajach ludzie są strasznie samolubni i zakłamani.Najbardziej w Holandii. Na ulicach, na co dzień, za dnia, nie widać pijaczyn. Tam panuje inny rodzaj żulostwa. Mianowicie żulostwo ukryte. Większość społeczeństwa chleje tanie, kwaśne winska i browary po swoich domach. To dzięki zasiłkom. Nie sępią pod sklepami. Czyli społeczeństwo i tak na tych patusów daje, tylko nikt nic nie widzi. Czego oczy nie widzą, tego sercu nie żal. Norweskie ograniczenia sprzedaży alkoholu nic nie dają. Ludzie tam to dopiero walą w kocioł. Również po kryjomu. Ludzie są wszędzie tacy sami i wszędzie jest patologia. Niestety przyjęło się, że Polacy dużo piją i potem tak reagują ichniejsze faszystowskie urzędasy, ale swojego garba się nie widzi.
          • 23-01-2019 12:48:28 | odpowiedz
            Dokładnie. Dobrze piszesz. A najbardziej kłamie wikipedia: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_alcohol_consumption_per_capita. Wszędzie jest kłamstwo. Bo przecież lewactwo jest, nawet jak go nie widać, tylko ukryte. Tylko KORWiNiści mają rację. Tylko dlaczego holenderski KORWiNista Geert Wilders stworzył stronę do pisania petycji na Polaczków z poolse tsunami. I to KORWiNista. Rozumiem, że przechodząc pod oknami w Tielu słysząc wrzaski, „k...wy”, „ch...e” i widząc lecące na głowę na pety to były moje przywidzenia i przesłyszenia.
            • 23-01-2019 13:54:04 | odpowiedz
              Oczywiście, że na Wikipedii przeczytasz, to co możesz przeczytać. Oczywiste jest, że Wikipedia jest poprawna politycznie. A holenderskich przekleństw nie słyszałeś? A Ty nie używasz wulgaryzmów? Chyba nie chcesz mi powiedzieć, że za granicą nie wolno przeklinać.
              • 23-01-2019 17:03:10 | odpowiedz
                Takich wrzasków Holendrów nie słyszałem. Wieczorem w takich dzielnicach jest cicho i spokojnie. Polacy w Holandii są baaardzo widoczni poprzez swoje zachowanie. Chyba, że oczy i uszy mnie mylą, bo są lewackie. W KORWiNizmie nie liczą się zastane naoczne fakty, ale KORWiNistyczne teorie.
                • 23-01-2019 17:10:47 | odpowiedz
                  W Sylwestra w Zakopanem paru Holendrów pokazało co to kultura i obycie. Ani oczy, ani uszy mnie nie mogły zmylić. Chyba tylko Angole są gorsi.
                  • 23-01-2019 17:15:01 | odpowiedz
                    Zdarzają się tacy. Ja piszę o typowych dumnych Januszach polaczkach z wąsamii szabelką, a Nawet zdarzają się KORWiNiści, którzy mają trochę empatii w sobie, ale ta szybko się ulatnia albo przestaje się być KORWiNIstą.
      • 23-01-2019 00:04:33 | odpowiedz
        No i dostałeś klasyczną odpowiedź:a u was Murzynów biją.
        Jełop nie rozróżnia że w Polsce zdarzają się rodziny patologiczne z dziećmi, jak w każdym kraju, ale w Norwegii odbiera się dzieci normalnym rodzinom i przekazuje patologii.
      • 23-01-2019 08:04:16 | odpowiedz
        Jak się komuś nie podoba norweskie prawo, to niech się nie pcha do Norwegii. Proste. A Ty wiesz coś o tym, ile patologii wyjeżdża z Polski za granicę?
        • 23-01-2019 09:28:54 | odpowiedz
          Jak się komuś nie podobają polskie tradycje, przyzwoitość i normalność, to niech opuści nasz piękny i wspaniały kraj.
          • 23-01-2019 10:10:10 | odpowiedz
            Też nie rozumiem, dlaczego korwiniści, którym tak źle żyje się w Polsce i w UE, nadal w niej siedzą, ale nie uważam, że należy ich za to wygonić. Co innego, jak się ktoś gdzieś z własnej, nieprzymuszonej woli osiedla, a potem nie potrafi uszanować panujących tam obyczajów - to już jest zwykłe chamstwo, ale tacy prymitywni tułacze (zwykle z podstawowym wykształceniem jak Ty) nie potrafią tego raczej pojąć. Całe szczęście, że tej patologii nie deportują z Norwegii do Polski, ani też nie słyszałem, żeby ktokolwiek z tych "pokrzywdzonych" wrócił do domu. Niech nie wracają! :)
            • 23-01-2019 11:51:24 | odpowiedz
              Zgadzam się z większością wypowiedzi Twoich wypowiedzi, ale nie wiem czemu ludzi, którzy nie mają nic wspólnego z poglądem Korwina na tę sprawę wrzucasz do wora z nazwą "korwiniści" (nie ejst to pierwszy raz). To, że ktoś tu wchodzi i pisze posty wcale nie oznacza, że jest korwinistą (możesz obrazić kogoś kto nim jest jak i nie jest). Podobnie jest z liberałami tu też można pomieszać i powiedzieć że liberałowie chicagowscy to to samo co austriaccy, ale prócz tematu wolnego rynku, na tym kończą się podobieństwa.

              Myślę, że JKM zgodzi się z Tobą, a nie z Twoimi przeciwnikami, tylko że tu nie chodzi o to, żeby dyktować norwegom jak mają żyć. Tu chodzi o dyplomację i oto aby obcy kraj nie dyktował nam kto ma być u nich naszym szpiegiem i vice versa. Jeśli facet działał w ramach ich prawa to sam jestem ciekawy jakich użyli argumentów celu jego odwołania, bo może się okazać, ze cała otoczka z artykułu nie ma z tym nic wspólnego. W przypadku gdy okażą się słabe (nie łamał prawa, ale jest niewygodny) to w podobnym tonie powinniśmy wyrzucić ich konsula.

              Ps. Zapominasz, że mimo iż strona jest poświęcona JKM to nie jest on autorem większości newsów na tej stronie. Więc nie tyle, że nie musi się z tym zgadzać co tu jest napisane, jak również może nawet nie wiedzieć o istnieniu tegoż newsa. O czym świadczy choćby jego brak zaangażowania w komentarzach. Przypisywanie mu wszystkiego z tej strony jako jego poglądów jest błędem i nadużyciem.
              Powodzenia w dalszym korespondowaniu i w obronie swojego poglądu. Polecam dystans w tych sprawach.
              • 23-01-2019 19:13:15 | odpowiedz
                Nie wiem, dlaczego go wydalają, też jestem ciekawy, ale nie znalazłem oficjalnej przyczyny. Mimo tego nie sądzę, że bez powodu.

                Drobna uwaga: ta strona nie jest "poświęcona JKM", tylko jest jego stroną autorską, ale oczywiście masz rację, redaktorzy mają prawo odpłynąć, choć nie mam takiego wrażenia, by zdarzało im się to często.

                Co masz na myśli mówiąc, że obrażam określeniem "korwiniści"? Mówiąc to mam na myśli grupę osób wspierających JKM, oczywiście mam świadomość, że te osoby różnią się między sobą, ale pewne elementy są bardzo charakterystyczne dla tego ruchu i nie występują nigdzie indziej.
            • 23-01-2019 12:32:51 | odpowiedz
              Ściska żal dupsko, że mają mnóstwo pieniędzy, co? Niestety. Ogrodników w Norwegii nie potrzebują. Dlatego, ty mieszkasz w klitce na blokowisku, a ci prymitywni tułacze budują piękne domy. Ty, to taki typowy Polak z kompleksami i pełen zawiści.
              • 23-01-2019 12:57:28 | odpowiedz
                Ale jak to, "typowy Polak z kompleksami i pełen zawiści"? Myślałem, że Ciebie rozpiera duma z polskości, a tu się okazuje, że "typowy Polak" to jakiś nieudacznik.
                • 23-01-2019 13:49:15 | odpowiedz
                  Tak to. Są różne typy Polaków. Ty, to ten zawistny nieudacznik z blokowiska. Dobrze myślałeś; rozpiera mnie duma z polskości.
                  • 23-01-2019 14:36:42 | odpowiedz
                    Dumnym to można być z własnych osiągnięć, sukcesów i ciężkiej pracy. Tylko tacy nieudacznicy, np. z ledwo ukończoną 6-letnią podstawówką i kompletnie niemający czym się pochwalić, muszą leczyć kompleksy "dumą z narodu" - czyli dumą z cudzych osiągnięć.
            • 23-01-2019 12:54:51 | odpowiedz
              Tylko, że taki manu siedząc w Norwegii. psiocząc na kraj w którym mieszka, kąsając rękę która go karmi, ma polskie prawa wyborcze. Dzięki takim głosom jak manu JE WCz (do niedawna jeszcze CEP) guru JKM może wygrać wybory, ale to ludzie mieszkający w Polsce poniosą tego konsekwencje, a nie man
              • 23-01-2019 16:24:34 | odpowiedz
                Strasznie to nieestetyczne pisać: "siedzi w Norwegii". Pisze się, np: mieszka w Norwegii, albo przebywa w Norwegii, itp.
                Ale właściwie, to p. manu jest ultra dumnym obywatelem Polski, na stałe zamieszkałym w Polsce. Skąd te zarzuty taki antypolityku. Ty nie podróżujesz? Przecież byłeś w Tiel. Aha, truskawki...
                • 23-01-2019 17:10:21 | odpowiedz
                  Błąd. W Tielu nie rosną truskawki. Wyobraź sobie, że można jeździć nie tylko do pracy. Poza tym nigdzie w życiu nie byłem, poza moim rodzinnym miastem, bo mnie nie stać. Nie znam języków i boję się wyściubiać nos poza miasto. Lepiej siedzieć przed telewizorem i oglądać TV Republika, słuchać Radia Maryja, TVNu, disco polo, muzyki poważnej, czytać teorie JE WCz (do niedawna jeszcze CEP) guru JKM. Ja też jestem dumny z Polski, ale nie ultra, tylko normalnie, bo ultra nie myślą racjonalnie, a świat nie jest czarno-biały. Czarno-biały jest tylko w KORWiNizmie.
                  • 23-01-2019 17:22:49 | odpowiedz
                    Nie obchodzi mnie gdzie jeździsz i po co. To nie moja sprawa. Ci, co drwią z tych, co jeżdżą do pracy za granicę, to najpewniej im zazdroszczą zarobków.
                    P.S. Jak chcesz to mogę Ci dać korepetycje z angielskiego, ale na wycieczkę Ci nie pożyczę, bo nie pożyczam kasy.
                    • 23-01-2019 17:31:08 | odpowiedz
                      Dziękuję, nie skorzystam. Do słuchania disco polo, muzki poważnej, Radia Maryja, TV Republika, TVNu, TVP, wypowiedzi JKM, Boso przez świat, czytania pudelka, Friedmana, Misesa, Michnika, księgi mędrców syjonu, koranu nie potrzebuję języka angielskiego, języka imperialistów
    • 23-01-2019 11:31:38 | odpowiedz
      Prawda, dlatego nasze MSZ powinno teraz odwołać norweskiego konsula i po sprawie.
  • 23-01-2019 03:19:09 | odpowiedz
    szarpanie się zagranicznego dyplomaty z norweską policją i łamanie norweskiego prawa jest przez Norwegów normą , powszechnie u nich akceptowalną.
  • 27-01-2019 01:00:37 | odpowiedz
    Naftalina
    dedykuję PikuśPOLowi i Marco z nczas.pl

    Koparka, zwana też Kopaczką,
    W Platformie, zwanej też chadecją,
    Nie jest Schetyny wycieraczką!...
    I zafascynowana Szwecją,
    Zwaną Sztokholmu Kalifatem,
    Biegnie za "nowoczesnym światem".

    Kto na aborcję się nie zgadza,
    Jest według Ewci ekspremierki,
    Jak ciemna, katolicka sadza,
    Lub naftalina... (Brak rozterki
    Moralnej nie czuć naftaliną?
    No, nie czuć. Siarką czuć jest ino!)

    Jednak niektórzy tę dziewczynę,
    Kopaczkę zwaną też Koparką,
    Mają za starą. Naftalinę
    Przy kopie lat znajdują szparko...
    Nie jest już nowoczesnym światem
    Też Szwecja, zwana Kalifatem.

    https://nczas.com/2019/01/26/cyrk-na-konwencji-po-najgorsza-premierka-iii-rp-oskarza-wideo/comment-page-1/#comment-953652
    • 31-01-2019 13:56:42 | odpowiedz
      Wersja uzupełniona:


      Naftalina
      dedykuję PikuśPOLowi i Marco z nczas.pl

      Koparka, zwana też Kopaczką,
      W Platformie, zwanej też chadecją,
      Nie jest Schetyny wycieraczką!...
      I zafascynowana Szwecją,
      Zwaną Sztokholmu Kalifatem,
      Biegnie za „nowoczesnym światem”.

      Kto na aborcję się nie zgadza,
      Jest według Ewci ekspremierki,
      Jak ciemna, katolicka sadza,
      Lub naftalina... (Brak rozterki
      Moralnej nie czuć naftaliną?
      No, nie czuć. Siarką czuć jest ino!)

      Jednak niektórzy tę dziewczynę,
      Kopaczkę zwaną też Koparką,
      Mają za starą. Naftalinę
      Przy kopie lat znajdują szparko...
      Nie jest już nowoczesnym światem
      Też Szwecja, zwana Kalifatem.

      https://nczas.com/2019/01/26/cyrk-na-konwencji-po-najgorsza-premierka-iii-rp-oskarza-wideo/comment-page-1/#comment-953652

      Nie kuleczkami naftaliny
      Jednak, a „zwykle kamieniami
      Rzucali” – zdaniem tej „dziewczyny” –
      „Ludzie w czas walk z dinozaurami”!!!
      Szok, zaskoczenie... „zmiany, zmiany!”...
      Swetru jest zdetronizowany...

      https://dorzeczy.pl/kraj/91968/to-nagranie-trzeba-zobaczyc-ewa-kopacz-o-tym-jak-ludzie-rzucali-kamieniami-w-dinozaury.html
      • 15-02-2019 19:55:04 | odpowiedz
        Rządy PiS - od sukcesu do sukcesu!
        dedykuję panuMarkowi z korwin-mikke.pl

        Podatki ściągać dość efektywnie,
        Aby rozdawać, szczególnie swoim.
        Wesprzeć obronność; tak jakoś dziwnie,
        Że obcą armią... My się nie zbroim.

        Z kasty sędziowskiej strącić wierchuszki,
        By je przywrócić po awanturze.
        Przed Izraelem rozkładać nóżki.
        By w zamian dostać w pysk, a nie róże...

        "Pięćset plus" - przyrost gdzie jest Polaków?
        "Dla imigracji STOP" - więc dlaczego
        Ciapate biorą nie tylko Kraków!
        Walą do Pcimia, Zakopanego...

        Czy do lekarzy znikły kolejki,
        Czy rosną dalej, jak srebrne wieże?
        W Puszczy Noteckiej zamek - słuch wszelki
        Zniknął. On stoi. Kto Polskę bierze?!

        Wy, co sukcesy wciąż ogłaszacie,
        Powiedzcie prawdę o tym sukcesie:
        Żeście sprzedali nas tak, jak gacie,
        Co rabin w szabat na d...e niesie.

        Ochronę życia już od poczęcia
        Ktoś obiecywał... "Same sukcesy"...
        Obyście z dumy nie mieli wzdęcia,
        Po jak pier.dniecie, pier.d wyjdzie z kiesy!

  • Dzieci - masowa ofiara postępu

    GW napisała: " Tak uważają brytyjscy łowcy głów. Ponad połowa tamtejszych agentów rekrutujących kierowników sugeruje, że macierzyństwa i drogi na szczyty kariery pogodzić się nie da. Grażyna...
  • Relacje rodzice - dzieci - władza państwowa

    W Norwegii pilnuj swojego dziecka, bo "Barnevernet" ci je zabierze: http://www.newsweek.pl/artykuly/sekcje/spoleczenstwo/rodzice-malej-nikoli--porwalismy-wlasne-dziecko,79321,1 Rodzice małej...
  • Islandia

    Mam do was pytanie. Dlaczego nie mowi się o tym co się działo w Islandii od około 4 lat? Tutaj mam cytat pewnego wywodu. Nie sprawdziłem jeszcze źródeł, ani czy to prawda. Dlatego proszę o...
  • Pani Fedyszak Radziejowska - i jej opinia na lamach W sieci

    co do socjalistów na polskiej prawicy nie wiem czy Pan Janusz czytał artykul pani Fedyszak Radziejowskiej w ostatnim W sieci to jest właśnie clou braku zrozumienia kapitalizmu tak myślę...

Poczytaj również

  • Korwin-Mikke: Hitler miał podobny pomysł | 18-02-2019 06:15:00

    OPINIA: P. Janusz Korwin-Mikke skrytykował pomysł p. Cezarego Kaźmierczaka z Warsaw Enterprise Institute, który opiera się na masowym sprowadzeniu do Polski imigrantów - czytamy na portalu nczas.com.

  • Korwin-Mikke ostro o roszczeniach żydowskich | 17-02-2019 15:15:00

    INFO: Prezes Janusz Korwin-Mikke skomentował fakt ponaglenia Polski przez przedstawicieli USA do spłaty żydowskich uroszczeń - podaje nczas.com.

  • Kara śmierci dla dilerów narkotykowych? | 17-02-2019 06:15:00

    INFO: Amerykański Twitter szaleje po tym, jak prezydent Donald Trump zasugerował wprowadzenie kary śmierci dla dilerów narkotykowych.

  • Zybertowicz nie przeprosi Wałęsy | 16-02-2019 15:15:00

    INFO: Prof. Andrzej Zybertowicz w rozmowie z Polsat News stwierdził, że nie przeprosi p. Lecha Wałęsy za słowa o jego współpracy z SB.

  • Rząd chce skusić emigrantów do powrotu | 16-02-2019 06:15:00

    INFO: Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii przygotowuje zachęty podatkowe w postaci ulg dla emigrantów zarobkowych, którzy zdecydują się na powrót do kraju - donosi Interia.

  • USA chcą od Polski restytucji mienia pożydowskiego | 15-02-2019 18:30:00

    INFO: Sekretarz stanu USA Michał Pompeo, który przyjechał do Warszawy na konferencję bliskowschodnią, wezwał Polaków, by rozstrzygnęli kwestie związane ze zwrotem mienia ofiar Holokaustu - donosi dorzeczy.pl.

  • Do klubu ze striptizem za publiczne pieniądze | 15-02-2019 12:30:00

    INFO: Drogie drinki, klub ze striptizem, jacht, ekskluzywny hotel, pole golfowe - tak w praktyce wyglądało przedstawianie struktur informatyzacji KGHM Polska Miedź S.A. Wszystko to za pieniądze spółki, czyli publiczne - pisze se.pl.

  • Premier Izraela: Polacy mordowali Żydów w Holokauście | 15-02-2019 06:15:00

    INFO: P. Beniamin Netanjahu, premier Izraela, świadczył w Warszawie, że naród polski działał w ramach "współpracy" z nazistowskim reżimem, aby zabijać Żydów w czasie Holokaustu.

  • A więc wojna?! | 14-02-2019 18:30:00

    OPINIA: Amerykański sekretarz stanu p. Michał Pompeo podczas konferencji międzynarodowej w Warszawie zasugerował wojnę z Iranem. W podobnym tonie wypowiedział się izraelski premier.

  • Wałęsa pozwie Korwina? | 14-02-2019 12:30:00

    INFO: P. Lech Wałęsa ma zamiar pozwać kilkanaście osób, które miały nazywać go "Bolkiem" lub "zdrajcą narodu" - wynika z artykułu na gazeta.pl.

  • Podatek bankowy osłabił rynek finansowy | 14-02-2019 06:15:00

    INFO: Po wprowadzeniu podatku bankowego polski rynek finansowy został osłabiony - wynika z badań przeprowadzonych pod kierunkiem dr hab. Anety Hryckiewicz z Akademii Leona Koźmińskiego.

  • Eurosceptycy sparaliżują UE? | 13-02-2019 18:30:00

    INFO: Prounijny think tank ECFR ostrzega przed rosnącymi w siłę eurosceptykami.

  • Sommer: Demokrację nabardziej psują sądy | 13-02-2019 12:30:00

    OPINIA: Komentując sprawę partii KORWiN red. Tomasz Sommer z "Najwyższego Czasu!" stwierdził, że mamy kolejne potwierdzenie, iż demokrację najbardziej psują sądy.

  • Róbcie dzieci, a nie zapłacicie podatków! | 13-02-2019 06:15:00

    INFO: Premier Węgier zapowiedział warunkowe zniesienie podatków dochodowych.

  • Szok po decyzji SN ws. partii KORWiN | 12-02-2019 18:30:00

    INFO: Znani politycy i publicyści wyrazili swojej zdumienie orzeczeniem Sądu Najwyższego ws. partii KORWiN.